Thursday, August 26, 2010

kurang sabar


aku pun tak tahulah nape dengan sikap aku nie. 
nie benda yang paling aku nak kikis dalam hidup aku. dari dulu sampailah sekarang,,,,
memang aku nie kurang penyabar sikit. dalam istilah lain..aku nie baranlah. haishh....tak tahlah nape. tapi nasib baik diberi kemudahan oleh Allh SWT yang aku akan cepat sejuk wakaupun benda aku marah 2 sebesar2 masalah. yg penting aku memang kena marah n lepaskan semua dulu. aku tak pandai nak sembunyikan emosi aku.itu juga memang kelemahan aku. aku memang xboleh nak jadi hipokrit macam orang lain. kalau marah semua orang akan perasan aku marah..dari segi perbuatan..gaya percakapan..muka aku. hurm..kepada sahabat2 aku..aku minta maaf sangat2. aku cuba nak kawal..n sekarang kira okehlah tukan. huhuhu.
AKU TULIS SBB HARI NIE MACAM2 BENDA BUAT AKU MARAH.

1 comment:

  1. ko takyah marah sgt deq..akak geget mao?
    haha..hupdate la cepat mnde alah neh..;)
    lebiu syg!!

    ReplyDelete