Sunday, August 22, 2010

aku INSAN biASA..


AKU INSAN BIASA

DULU
aku dulu cuba lari dari sebuah kenyataan yang amat pahit yg bukan keinginan.,,,
aku cuba menipu diri sendiri demi sekeping hati..
pengorbanan yang KONON diagungkan..
ada satu masa aku rebah kerana sebuah ceritera dongeng yang AKu sendiri agungkan..
aku dtinggalkan demi mengejar sekeping hati lagi..
aku menjadi pengemis demi cinta suci .(kononyalah).
aku menjadi punjangga demi penghiburlara..(kononnyalah)
dan satu tika ia kembali semula .....
episod itu terus berulang berkali2..walaupun masa berganti usia.
ketika itu..aku terus rebah..dan rebah...
satu ketika juga aku pernah mengambil jalan singkat..jalan NEKAD kononya..(LAWAK lak lau ingat) 
demi sebuah cerita dongeng
haish....KONONLH tyme zaman2 nak meningkat TUA..

ITU DULULAH.....
 

TIBA2,,tika saat itu..
aku bangkit..bangkit demi diri sendiri..
tiba2 aku ingat..aku ada MEREKA..subanallah..aku ade MEREKA..
mereka yg sebenarnya memberi aku hidup..mereka yang mempu mnegmbalikan keceriaan aku
mereka2 yang istimewa dalam hidupku....
KELUARGA dan SAHABAT..

SEKARANG.
aku suka begini..bahagia..senyum..
melihat orang lain pula mengalamai pengalaman yang sama..
pengalaman yang buat aku belajar tentang kekuatan hati..kekuatan diri....
 dan XMOXMOXMO rebah lagi.
percayalah..APA yang berlaku PASTI hikmahnya..
apa yang ALLAH swt susun itu sungguh indah jika  di pikir dan direnung kembali..
setiap kegagalan PASTI membuahkan kejayaan.

huhuhuhuhu


(AKU xder bakat jd penulis TAPI SEDANG CUBA BUAT YANG TERBAIK) 

CASPER CUTE

1 comment: